Související články (dostupné online):
- Dlouhá, J., Henderson, L., Kroufek, R., Jančaříková, K., & Neprašová, S. (2021). Vzdělání k udržitelné spotřebě a životnímu stylu–cíle a výstupy. Envigogika, 16(1). DOI: https://doi.org/10.14712/18023061.619
- Dlouhá, J., Henderson, L., Kroufek, R., Jančaříková, K., & Neprašová, S. (2020). Udržitelná spotřeba a životní styl jako vzdělávací téma: Jaké vzdělávací cíle si stanovit, když chceme předjímat společenské změny? (Sustainable Consumption and Lifestyle as a theme in education. What educational goals do we set when we want to anticipate social change?) Envigogika, 15(1). DOI: https://doi.org/10.14712/18023061.608
- Dlouhá, J., Heras, R., Mulà, I., Salgado, F. P., & Henderson, L. (2019). Competences to Address SDGs in Higher Education—A Reflection on the Equilibrium between Systemic and Personal Approaches to Achieve Transformative Action. Sustainability, 11(13), 3664, https://doi.org/10.3390/su11133664
Evaluační zpráva
Pro hodnocení programu byly zvoleny metody vycházející z rešerše vhodných evaluačních postupů používaných u nás i v zahraničí. S jejich pomocí pak externí evaluátor sledoval průběh a výsledky programu pilotně testovaného na 2 MŠ, 3x na 1. stupni ZŠ, 1x na 2. st. ZŠ a na dvou zcela odlišných SŠ – chemická a gymnázium PORG. Cílem evaluace bylo zjistit, jak aktéři programu (žáci, učitelé, realizátoři programu) interpretují jeho význam. Závěry evaluace byly využity pro zlepšení konečné podoby programu i materiálů pro učitele, kteří jím provázejí žáky a studenty.
Evaluační zpráva ke stažení